آغاز همکاری با دانشگاه جورجیا

دوره آموزش مقاله نویسی با مدرک دانشگاهی

تیم گام پس از برگزاری جلسات با مرکز پژوهشی دانشگاه جورجیا واقع در کشور گرجستان، شهر تفلیس، توانست قراردادی بین این دانشگاه و تیم گام منعقد نماید. در این راستا، فرهیختگانی که در دوره آموزش مقاله نویسی حرفه ای شرکت نموده‌اند، می‌توانند برای اخذ این مدرک اقدام نمایند.

زبان مدرک دانشگاهی مقاله نویسی

از آنجا که کشور گرجستان یک کشور چند ملیتی به حساب می‌آید، و زبان معیار در این کشور زبان انگلیسی است، گواهی قابل ارائه در نیز به زبان انگلیسی خواهد بود. در این راستا از طرف مرکز انتشارات دانشگاه جورجیا یک گواهی معتبر به فرهیخته اعطا می‌گردد.

اعتبار مدرک دانشگاهی مقاله نویسی

یکی از مهمترین پارامترها و فاکتورهای تاثیرگذار بر یک مدرک میزان اعتبار آن و همچنین قابلیت اعتبار سنجی آن است. در این راستا پس از ثبت درخواست برای اعطای مدرک، دانشگاه جورجیا از مدرس دوره گزارش وضعیت عملکرد شما را تحویل گرفته و بررسی می‌نماید. سپس از طریق ایمیل دانشگاه جورجیا برای شما سرتیفیکیت و یا همان مدرک معتبر دانشگاهی مقاله نویسی ارسال می‌گردد.

نحوه دریافت مدرک دانشگاهی مقاله نویسی

زمانیکه شما در دوره مقاله نویسی حرفه‌ای شرکت می‌کنید، مهارت نگارش مقاله را آموزش می‌بینید. بنابراین در انتهای دوره می‌توانید برای دریافت گواهی یا همان مدرک دانشگاهی مقاله نویسی اقدام کنید. در این راستا، تیم گام درخواست شما را در دانشگاه ثبت نموده و پس از چند روز گواهی برای شما صادر می‌گردد.

نمونه مدرک دانشگاهی مقاله نویسی حرفه‌ای

مدرک دانشگاهی مقاله نویسی
نمونه مدرک دانشگاهی مقاله نویسی تیم گام

جلسه با رییس دانشگاه جورجیا در راستای مقاله نویسی

پس از برگزاری جلسه، برگه قرارداد به امضای ریاست محترم دانشگاه جورجیا درآمد. در ادامه تصویر اختتامیه این جلسه قابل مشاهده است.

مدرک دانشگاهی مقاله نویسی
تصویر مدیریت گام با ریاست دانشگاه جورجیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =