چکیده گرافیکی (Graphical Abstract)

تاثیر چکیده گرافیکی در مقاله چیست؟

چکیده گرافیکی یا گرفیکال ابسترکت (graphical abstract) یکی از انواع چکیده مقاله است که، اکثر مجلات علمی یا ژورنال‌های ISI مطرح دنیا از نویسندگان درخواست می‌کنند که همراه با متن اولیه مقاله‌شان (یا همان دستنوشته manuscript) ارسال کنند. به عبارت دیگر، چکیده گرافیکی در واقع به تصویر کشیدن خلاصه مقاله در قالب یک عکس است. رسم چکیده گرافیکی به دقت و مهارت بالایی در زمینه ترسیم و نرم افزارهای تخصصی مانند فتوشاپ نیاز دارد.

 

در ادامه می‌توانید تعدادی از نمونه‌های چکیده‌های گرافیکی که توسط  تیم گروه گام طراحی شده‌اند را مشاهده کنید.

گروه آموزشی مقاله نویسی گام، به شما کمک می‌کند در کمترین زمان ممکن چکیده گرافیکی خود را ترسیم نمایید.

سوالات متداول در مورد نحوه رسم چکیده گرافیکی

معرفی نرم افزار‎‌ها

نرم افزار‎‌های مخصوص رسم چکیده گرافیکی

بسته به اینکه چه نوع نیازی داشته باشید، نرم‌افزارهای مختلفی برای درست کردن چکیده گرافیکی وجود دارند. بعضی‌ از این برنامه‌ها از قبل برایتان آشنا هستند و استفاده از آنها راحت است. بعضی دیگر هم یادگرفتنشان کمی زمان و انرژی می‌برد، ولی یادگیری آن‌ها الزامی است و به علاوه، امکاناتشان بسیار بیشتر است. ما در اینجا توصیه‌هایی آماده کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم بهترین نرم‌افزار ممکن برای خودتان را انتخاب کنید. نرم‌افزارهای رسم چکیده تصویری (گرفیکال ابسترکت) به ترتیب در زیر آورده شده است.

هزینه و قیمت

هزینه طراحی چکیده گرافیکی تخصصی

نگران هزینه‌ها نباشید! طراحی یک گرافیکال ابسترکت تخصصی کار کافی نت نیست! اساتید هم که فرصتی برای ترسیم چکیده گرافیکی ندارند! پس باید نحوه طراحی آن را آموزش ببینید. البته اگر فرصت کافی برای آموزش نحوه طراحی چکیده گرافیکی ندارید، باید آن را به کسی بسپارید که هم تخصص طراحی تصاویر گرافیکی داشته باشد، هم تخصص علمی و تجربه کاری در زمینه تخصصی شما داشته باشد.
همه چیز نیاز نیست در چکیده گرافیکی نشان داده شود. مهمترین و مفید ترین اطلاعات شما، هدف مطالعه سایر نویسندگان است. شما تنها یک گام تا هدف خود فاصله دارید. پس وقت را تلف نکنید. گروه گام در کنار شماست تا به شما کمک کند بهترین چکیده گرافیکی را برای مقاله‌تان رسم کنید. با ما همراه باشید و برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

فرم درخواست چکیده گرافیکی

برای یادگیری یا ترسیم چکیده گرافیکی توسط تیم تخصصی گام می‌توانید فرم پایین رو پر کنید. کارشناسان تیم گام در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به شما در مورد گام‌های بعدی این خدمت مشاوره میدن.

تلفن تماس: 09120564492